Saturday 10 December 2011

Barang yang aku inginkan mase nak g sch :D

Kasut Atlanta RM40. aku nak pakai ni bila naik sch. kau smeua tgk ea :D mesti comel aku pakai :D

Bestnya kalau aku ade bilik beljar plus meja solek sekali :D indahnyaa dunia ni. Ayahhhh , nak niiiii

Haa, ni beg aku :D cantik tak? Supreme. Eh salah, bakal beg aku :D

Jam dinding :D cantik kan, boleh aku tepek-2 kat dinding aku yg  kosong je. Nak bgn g sch tgk jam. Semangat sikit aku :D

haaa ! Rexona Hot crush <3 aummm . wangi doe, nak bau? nanti aku pakai then kau semua bau ketiak aku ea? Settt :D

Pencil case :D comel kan, nak beli la satu :D

Ni product aku pakai sekarang, tapi boleh la berhasil jugak, act  aku takyah pakai bende ni smua , aku mmg da cantik da :D hahhaaahaha

Haaaa ~ lampu mejaa, romantik doe, cm princess Nazmi Faiz :D

Yellow <3 yess nak beli jugak nak pakai g sch , mesti comel kan aku :D  hey jam , kau tunggu aku ea, nanti aku beli kau

Demand lebih sehh aku, nak Katy perry Pusshh jugak, ishh, kalau la aku pakai ni, kat sch semua wink-2 kat aku ;) hahhaha

Kau semua mesti pakai ni kan, best kan, basah je dakwat dea :D hahaaha

Aku nak pakai name tag cm ni, smart doe :D

Botol-2 :D brosssss, sett, beli

Canggih :D baju sekolah aku, ecehhh ==' taknak aku, berkedut bagai, baik beli yang tak kedut tak gitu mama :D




Haaaa ~ da tau kan ape aku nak mase dh nak naik sch ? hahahha, taktau la dapat beli ke tak bende alaaahh bagai ni haa, bukan kaya sangat pon aku ni haaa, rumah pon rumahh ayah ibu, hahaah :D insyaAllah , kalau duet banyak aku beli ea, opss, LUPA :D duet kerajaan RM100 tu kan ade, tapi taktau la cukup ke tak, takpe-2, ibu ayah ade, kalau deaorg taknak support aku tapau nenek ku :D duet pencen mali laa nenek :D

No comments:

Post a Comment