Monday 19 December 2011

Hacker menghacker.

Entry arini aku nak cite pasal HACK :D kau semua mesti tau kan hack tu ape? And korang mesti takut kene HACK kan :D elehhhh , aku pon takut. Tapi now aku takde la takut mane, AKU KAN KUAT :D hew hew. So, aku nak citer pasal Budak yg HACK blog aku :) He's such a good guy btw. Ngee. Dea baik act, but dh kenal-2 ngn HACKER tu, aku makin ehem-2 pulak ngn dea ==' OHMY. Serious aku tak percaya aku boleh ter ehem-2 ngn dea. Nak cakap sayang, ade la sikit, nak cakap cinta, ade la sikit kan ==' ADOIII. Gila pening aku dibuatnyaaa. Ngn HACKER satu ngn si AKHYAR satu :D bodo punya AKHYAR :D sebab ape? Ermm, aku takleh bgtau korang, mengaibkan dea nanti :D hahah, HACKER! urm ==' dea nak couple ngn aku ==' oh gila stress skrg ==' aku taktau nak terima ke tak. Sekarang, aku tgh belajar hack-menghack ngn dea. HEW HEW. So beware of me okay :D aku jahat skrg ni. Banyak gila dea ajar aku, act bukan dea yg ajar, Ze Cor yang ajar. Gila gempak sehh deaorg semua ajar. Cam pro :D best la jugak bergaul ngn deaorg. HAVE FUN cakap kau :D tapi rase bersalah jugak ngn HACKER tu. Aku suruh dea tunggu aku ==' sebab aku ade mslh sikit. Dea paham aku tapi aku ni haa. Masalah. Aku la punca dea, group HACKER semua berpecah. Semua dh out dari group tu. Kesiannn deaorg semuaa :( aku dh mintak maaf dari deaorg semua, ckp aku nak bla la ape la, deaorg semua cm taknak bagi aku keluar, sayang katenyeee :D hew hew :D But to HACKER aku yang aku sayang : aku sayang kau setan, tapi aku taktau nak coup ngn kau ke tak. Aku ni bukan betol. Senang sgt fallen in love. Aku taknak kau terseksa jap g couple ngn aku. Tapi thanks sbb  sanggup tunggu aku :) but to AKHYAR : hey bro, urm, entah la bro, huhu, sha bukan ape just sha bukan nya baik sgt pon akia ==' nanti sha dh ready sha bagitau akia ea, tapi kejap lagi rase syg akia kat sha mesti dh takde sbb sha bukannya baik sgt, tak laa hot sgt kan, huhu. Anyway AKHYAR :) thanks jadi lifeguard sha :) anything happen mesti akia adee :) jgn tinggalkan sha ea :) HACKER : INY <3




http://www.facebook.com/setanstyliz
Tu la fb HACKER aku :)
Kau semua jgn buat hal dgn dea ea, dea dalam genggaman aku :D

Ni semua member hack aku :)

SetanStyliz <3

McH-Team <3

Izzat <3

McH-Team <3

Add caption

No comments:

Post a Comment